MY HAPPY FOLLOWER

Tuesday, April 6, 2010

AWARD DARI NENEK VOGUE - NENEK UNIQUE COLLECTION







Memandangkan i ni tamak lagi haloba ...ha3...nenek kata pilih salah satu or amik dua2 pun boleh , i  nk amik dua2 ...nak jugak , tak kira.....hik3...lawa tu buat2 liplap2 kan lagi blog i ni ha....

Ha award dh amik , tak geti nk cakap timacih nih......biasaaaaa diaaa...hik2.....

Ehemm2...jutaan terima kasih saya ucapkan kepada Nenek Vogue aka Nenek Unique Collection , mmg vogue tau nenek nih....nampak lagi muda dr i ...hu3...ni mesti nk kena kenen2 rahsia awet muda nenek nih...pstt2..nenek , share sikit rahsia boleh ?...ngeeee....

Thanks yer nenek ....ha i nk bg award ni kat mommy2 yg ada ramai anak  kat luar sana tuh ....eh zmn skrg nih klu anak 3 org pun dh kira byk tau.....apatah lagi klu anak 6 org mcm Neena Sarawak tu ha.....pehhhhh meriah umahhhh......hahahhahaha...salute u lah Neena....i yg anak 4 org ni pun dh mcm tak cukup tanah ha....u relaks jer ek ...maintain ....

Ha jgn segan2 amik lah senirik ek Award nih ....sila2.....jgn malu2.....anggaplah mcm dpt Award Bintang Popular pun boleh gak....hu3....







With Luv ,

Ms Nelly

2 comments:

SIREH JUNJUNG said...

salam mummy...muah muah muahhhhhhhh...
hati2 dgn crownd to yee.. berat dan mahalllllllllllll...

Happy Oven said...

ha tulah pasal nenek....nk kena beli satu almari khas nih...hu3...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails