MY HAPPY FOLLOWER

Sunday, February 28, 2010

PROMOSI BULAN MARCH

Bersempena dengan Maulidur Rasul dan sbg tanda terima kasih saya pada semua pelanggan My Happy Oven yg menempah brownies dan cookies dr saya walaupun saya still baru dlm biz ni tapi kepercayaan yg u all semua berikan smpi ada yg repeat order betul2 membuatkan saya terharu dan sbg tanda penghargaan , saya telah MEMPROMOSIKAN  harga beberapa jenis brownies dan cookies saya , istimewa utk pelanggan2 tetap dan baru My Happy Oven ....

MARBLE CHEESE BROWNIES
Harga Promosi : RM44.00

TRIPLE CHOC BROWNIES (Loyang 8" x 8")
Harga Promosi : RM39.00

ALMOND CHOC BROWNIES (Loyang 8" x 8")
Harga Promosi : RM40.00

CHOC CHIPS COOKIES ( 50 pcs )
Harga Promosi : RM16.00


Saya tetap menggunakan bahan2 yg sama ,  kualiti rasa dan hiasan yg sama utk semua brownies dan cookies yg dipromosikan ini , dan semua brownies dibuat sehari sblm penghantaran  atau pada hari yg sama ( bergantung pada jenis brownies dan cookies ) ....
Sekali lagi TERIMA KASIH  atas sokongan anda yg tak berbelah bagi ...doa anda kejayaan saya ...aminn..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails