MY HAPPY FOLLOWER

Thursday, June 2, 2011

PERSONAL ADVANCE WEDDING CAKE DECO - THANKS SIFU ABAS






Memandangkan kesibukan dan masa yg terhad utk menghadiri kelas ,saya menjemput Sifu Abas utk mengajar saya di rumah. Kelasnya ialah personal class advance wedding cake dan advance deco . Studentnya saya sorang jer lah kan,and Encik Ariff yg balik lunch,dapatlah dia tgk2 sikit apa yg Cikgu Abas ajar.Saya mmg admire dgn hasil keje wedding cake Sifu Abas ni,so kesempatan ni saya ambil dgn penuh bersungguh2...walaupun tekniknya susah wooooo....tapi alhamdulillah,berkat kesabaran Sifu Abas,dptlah jugak buat 2 bijik kek berdasarkan sample wedding cake yg Sifu Abas dh tolong tunjukkan....susah hokeh..teknik licin mcm steam buttercream tapi cuma guna lepaan biasa jer...terpeleot tgn ....he3...gambar2 yg dpt diambil cuma yg diatas ni jer, tu pun nasib baik Paparazzi ku balik lunch..yg lain2 dlm bentuk video , so x dptlah nk tayang2 kat sini,kena attend kelas Sifu Abas lah yer br dpt amik video tu...


Terima kasih yg tak terhingga pada Sifu Abas atas tips2 & teknik2 yg diberi, kena buat ari2 baru dpt skill macam tok guru lah yer..apapun alhamdulillah dpt jugak belajar teknik lepaan licin tu...





Baking with love and passion, Norli

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails