MY HAPPY FOLLOWER

Thursday, May 6, 2010

TRIPLE CHOC BROWNIES - ORDER FROM YUS AKON

Egeggege...tetiba jer aku nk gelak bila aku taip perkataan Yus Akon tu...hik3...

Setelah puas bertungkus lumus menentang Vitamin M aku ni , at last aku type jugak entry nih...tapi satu ni jer lah aku publishkan dulu sbb gambor lembap mcm cicak nk upload...grrrrrrrr

Yus ni penah test makan brownies aku masa Encik Ariff bwk gi kilang dia , terus jatuh cinta dgn gigitan cinta pertama...gigitann??? no no no ....jgn kuning yerrrr....egeggegge....


Disebabkan aku sgtlah dikuasai oleh Vitamin M sbb dh 2 minggu lepak2 kat umah ngan Amelynn sambil2 menembamkan lagi badan Amelynn yg dh sedia ada tembam tu....hu3...aku buat design yg biasa2 jer , tapi sodapppp.....







 Thanks yer Yus aka Akon .....



With Luv , Ms Nelly

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails